Johan frågar Jag har 100% sjukersättning nu efter över 10 år på 75%. Jag har hela tiden dåligt samvete då jag som NPF:are får sjukersättning men har en kompis som pga mycket smärta som är ohanterlig, tvungen att och ordinerad att ta höga doser utav TRAMADOL. Det ger han minimal lindring i sin vardag. Han […]