FiaLisa frågar Jag är nybliven pensionär. Diagnos autism för några år sedan. Är nu utmattad efter ett liv utan att ha förstått mina ”problem”. Jag har svårt med att hushålla och fördela min energi och ork. Dåligt samvete över att jag inte orkar göra mer praktiskt hemma. Vill även umgås mer med barn och barnbarn. […]